Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8:30-16:30 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
31.05.2021
Kompletní web a e-shop se stále rozšiřuje!
Vážení zákazníci, obchodní partneři,  během letošního roku pro Vás kompletně web a eshop dokončíme. Naleznete zde veškeré naše produkty a služby.  D... číst celé
17.04.2021
Privátní značka a výrobky VRANA AWS!
Pod vlastní privátní značkou vyrábíme unikátní akvarijní a jezírkové doplňky VRANA AWS (Aquatic worlds specialist), které naleznete zde, v našem eshop... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Máte zájem o akvárium, jezírko, nebo jiné z našich služeb?

1. Zavolejte nám a domluvíme se na termínu schůzky.
2. Na místě vše důkladně probereme, navrhneme a pečlivě vysvětlíme jednotlivé úkony a postupy.
3.Následně zdarma vypracujeme detailní projekt a pošleme ke schválení a případným úpravám.
4.Pokud budete souhlasit, vypracujeme opět zdarma detailní cenovou nabídku Vašeho projektu.
5.Po odsouhlasení nabídky zašleme možné termíny začátku práce a začneme pracovat na reálném vyhotovení celého projektu.
7.Vyhotovení projektu záleží na velikosti dané stavby.
8.Dále naše společnost zajišťuje na přání zákazníka následný servis, údržbu, či úpravy daného projektu.

Děkujeme Vám a těšíme se na společnou spolupráci,

VRANA - Specialista na vodní světy!

 

  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Vážení zákazníci, 

          zde jsou naše obchodní podmínky, 

  • Zboží, které je skladem Vám zasíláme na dobírku, či po domluvě zavážíme vlastní dopravou v co nejkratším možném termínu, od telefonického nebo emailového potvrzení objednávky na jakoukoliv adresu v ČR. 

  • Pokud objednávka obsahuje zboží, které není momentálně skladem, bude Vaše objednávka expedována okamžitě, jakmile bude zboží opět vyrobeno, či naskladněno.

  • Zboží na dobírku Vám bude zasláno přepravní službou PPL, jejíž řidič obvykle doručí balík se zbožím a předá do vlastních rukou následující pracovní den po odeslání, v době mezi 8.00 až 17.00 hod. Přesnou hodinu doručení však stanovit nelze. Jedná se o kvalitního a spolehlivého dopravce s možností sledovat cestu zásilky. Cena za doručení se odvíjí od aktuální ceny přepravce.

  • Maximální váha jedné zásilky je stanovena dopravcem a to 50 kg, má-li zasílané zboží vyšší váhu bude rozděleno do dvou či více zásilek s odpovídající cenou.

  • Ceny zboží mohou být aktualizovány kdykoli v průběhu roku. Lze si je ověřit u jednotlivých položek na e-shopu a platné jsou v momentu objednání.

  • V případě zřejmé chyby při uvedení na webových stránkách prodávajícího či sjednání kupní ceny zboží platí cena obvyklá na trhu u daného zboží.

  • Daňový doklad slouží vždy i jako záruční list a je vždy součástí zásilky.

  • Cena zboží není sjednávána včetně dopravy, balného a doběrečného. Tato položka bude uvedena samostatně při vystavení daňového dokladu včetně DPH 21%. 

  • Objednávku můžete telefonicky, případně emailem stornovat do chvíle, než s Vámi prodejce naplánuje dopravu zboží k Vám. V písemné formě musí storno obsahovat číslo objednávky. Toto číslo je uvedeno v automatické odpovědi, kterou obdržíte na váš kontaktní e-mail po úspěšném vytvoření objednávky. 

Storno ze strany kupujícího:

  • V souladu s občanským zákoníkem má kupující – spotřebitel, nepodnikatel – právo odstoupit od smlouvy prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy a v závěru tohoto řádu do 14 dní od převzetí zboží, pokud bylo zboží objednáno prostředky komunikace na dálku (internet, e-mail, telefon).

  • Prodávající potvrdí kupujícímu bez zbytečného odkladu v textové podobě převzetí odstoupení.

  • Vracené zboží musí být bezvadné a plně funkční, v původních obalech, které nebyly nešetrně otevřeny.

  • Kupující je povinen oznámit vrácení zboží prodávajícímu předem s uvedením č. faktury, na které bylo zboží zakoupeno.

  • Kontakty pro vrácení zboží a komunikaci jsou uvedeny v závěru podmínek.

  • V případě navrácení zboží dodaného formou zásilky, jsou odpovídající finanční prostředky vraceny výhradně bezhotovostním převodem.

Storno objednávky ze strany prodávajícího:

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • Zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží

  • V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.

  • Objednávka nebyla kupujícím převzata od přepravní společnosti a kupující do tří dnů nezareaguje na výzvu zaslanou e-mailem, bude zásilka (produkty) neprodleně vrácena na sklad pro další prodej.

  • Možnost odstoupení od smlouvy se dále nevztahuje na:

  • Na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění.

  • Na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele.

  • V případech, kdy na vrácení nevzniká zákonný nárok je možno zboží vrátit po předchozí dohodě (zboží musí být bezvadné a plně funkční, v původních obalech, které nebyly nešetrně otevřeny). Kupujícímu je v takové situaci účtován stornopoplatek ve výši 15% z prodejní ceny zboží.

  • V případě, že kupující žádá o výměnu za jiné zboží, může být stornopoplatek snížen až na 5% z prodejní ceny, dle dohody.

Adresa pro osobní vracení zboží i pro vrácení formou zásilky:

  • Masarykova 295, Rudná u Prahy, 25219, ČR

  • Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.

  • Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.1.2021.

  • Změny reklamačního a obchodního řádu vyhrazeny.

Reklamační řád:

  • Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách.

  • Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány.

  • Prohlídku je kupující povinen provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při vynaložení odborné péče.

  • Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží.

  • V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují.

  • Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující na adrese provozovny prodávajícího:

  • Jaroslav Vrána, Masarykova 295, 252 19, Rudná u Prahy, ČR

  • K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, nebo kopii prodejního dokladu obsahující podpis prodávajícího, typové označení zboží, jehož vady jsou reklamovány.

  • Zjevné vady, uplatněné u prodávajícího později, nebudou prodávajícím uznány.

  • Podpisem přepravního listu v případě doručení zboží dopravcem, kupující souhlasí s převzetím a stvrzuje, že dodané zboží je nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené během dopravy nebude brán zřetel. Výjimku tvoří mechanické poškození zboží, které při převzetí zásilky a ani při náležité prohlídce, nebylo zjevné. V takovém případě je kupující povinen uplatnit reklamaci do tří dnů od převzetí zboží.

  • Před prvním použitím zboží je kupující povinen řádně prověřit neporušenost produktu, případně seznámit se s obsahem uživatelské příručky (návodu k obsluze).

  • V případě užívání výrobku v rozporu s uživatelskou příručkou (návodem k obsluze) nese kupující všechny důsledky, které mu tímto vzniknou, sám a jejich následná reklamace bude shledána neoprávněnou.

  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

  • Záruka se nevztahuje na vady vzniklé opotřebením způsobeným obvyklým užíváním zboží, chybnou obsluhou, neodborným nebo neoprávněným zásahem, jakož i použitím, údržbou či instalací, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou. Rovněž nebude záruka uznána v případě mechanického poškození vinou zákazníka, poškozením způsobeným nadměrným a nevhodným užíváním, zanedbáním péče o zboží, vniknutím cizích látek do zařízení, či poškozením způsobeným vyšší mocí. Stejně bude postupováno v případě vzniku vady v důsledku přepětí v rozvodné síti.

  • Na zboží s porušenými ochrannými pečetěmi, nálepkami, sériovými čísly, nebo nesoucí znaky nekvalifikované opravy se záruka nevztahuje.

  • Prodávající neodpovídá za případné vady zboží, na které byl kupující v době uzavírání smlouvy upozorněn a současně převzetí zboží neodmítl.

  • Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.

  • U zboží prodávaného za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

  • Prodávající v případě převzetí zboží do reklamace neručí za obsah uložených dat a nastavení přístroje.

Záruční doba:

  • Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě, případně daňovém dokladu (faktuře).

  • Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců.

  • Prodávající může případně tuto zákonnou lhůtu prodloužit.

  • Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě, dle přiložených dokladů o předchozí opravě (reklamaci).

  • Uvedené záruční doby jsou určeny pro koncové zákazníky.

Vyřízení reklamace:

  • Místem pro uplatnění reklamace je prodejní místo, v tomto přímo sídlo firmy, odkud byl balík odesílán.

  • Kupující může uplatnit reklamaci osobně, nebo zasláním zboží k reklamaci přepravní službou (spediční společností, poštou apod.).

  • V případě zaslání vadného zboží k reklamaci přepravní službou – na náklady kupujícího – na adresu reklamačního oddělení prodejce, musí být zásilka viditelně označena nápisem „REKLAMACE“ a obsahovat: reklamované zboží včetně potřebného příslušenství, kopii nákupního dokladu, platný záruční list, průvodní dopis (obsahující podrobné označení závady a specifikaci práv, která kupující v souvislosti s reklamací uplatňuje), případně i další doklady týkající se dodání zboží, a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo).

  • Zboží, které bude zasláno na náklady prodávajícího nebude přijato.

  • V případě zaslání vadného zboží k reklamaci je kupující povinen předat zboží kompletní a ve vhodném obalovém materiálu, jež vyhovuje přepravním požadavkům dodaného zboží – nejlépe v původním obalu. Prodejce není povinen přijmout k reklamaci zboží, nebude-li vhodně zabaleno a předáno s požadovanými součástmi a příslušenstvím.

  • V případě neoprávněné reklamace bude zboží na náklady a riziko kupujícího zasláno na jeho uvedenou adresu, pokud nebude dohodnuto jinak.

  • Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.

  • Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou a může:

    • po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného zboží, uznat reklamaci jako oprávněnou a na místě přijme reklamované zboží do reklamačního řízení a o tomto pořídí písemný zápis, nebo

    • může odmítnout reklamaci jako neoprávněnou a reklamované zboží vrátí kupujícímu, nebo

    • může reklamované zboží přijmout k odbornému posouzení v autorizovaném servisu, na základě jehož výsledků bude reklamace buďto uznána za oprávněnou a řádně vyřízena, nebo bude odmítnuta a zboží bude vráceno kupujícímu.

  • O tom, kdy bylo právo z odpovědnosti za vady uplatněno, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání, případně o způsobu vyřízení reklamce, vydá prodávající kupujícímu písemné potvrzení – reklamační protokol.

  • O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí prodávajícího kupující předem dohodnutým postupem (prostředky komunikace na dálku nebo písemně).

  • Jaroslav Vrána si vyhrazuje právo kdykoli změnit své směrnice (např. dodací lhůty, náklady na dopravu apod.) při dodržení zákonných předpisů o ochraně osobních údajů. Společnost Jaroslav Vrána v tomto případě na změny včas upozorní.

Děkujeme Vám,

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Výdejní místo pro objednávky a sídlo společnosti

vodnísvětynamíru.cz/ VRANA AWS

Masarykova 295, 

Rudná u Prahy, 252 19

ČR 

Sledujte nás

 
Kontakty
Logo
vodnísvětynamíru.cz
(Po-Pá, 8:30-16:30 hod.)
Všechna práva vyhrazena vodnísvětynamíru.cz/VRANA AWS - 2021